Jak powinien wyglądać idealny brelok reklamowy?

0
151

Promowanie własnego biznesu to nie lada wyzwanie – zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy form reklamy jest mnóstwo, o odbiorcy stali się bardzo wymagający (między innymi ze względy na bardzo dużą konkurencję na rynku). Aby odnieść sukces marketingowy musimy więc stawiać na coś jak najbardziej skutecznego, a zarazem niedrogiego, by zwiększyć skalę tegoż sukcesu. Doskonale w tym wszystkim odnajdują się breloki reklamowe, łączące w sobie styl, użyteczność, brak jakiejkolwiek inwazyjności oraz stosunkowo niską cenę, która nie nadszarpnie znacząco naszego budżetu.

Jaki powinien być brelok?

Rzeczą podstawową w promowaniu własnej firmy właśnie za pośrednictwem breloku jest stworzenie takiego jego modelu, z którego będą chcieli korzystać nasi odbiorcy. Najlepiej jest tutaj samemu odpowiedzieć sobie na pytanie „Jaki brelok tak właściwie chcielibyśmy mieć?”. Z pewnością doprowadzi nas to do wniosków, że brelok powinien być poręczny – stworzenie czegoś o bardzo dużych gabarytach zmniejszy wygodę jego użytkowania. Pamiętajmy, że gadżet ten jest najczęściej przywieszany do kluczy czy do suwaka plecaka lub torby. Ważne jest w tym wszystkim również dobranie odpowiedniego materiału, z którego zostanie on wykonany. Tutaj po części liczy się również target reklamy – jak bowiem wykazały badania, mężczyźni preferują metalowe i proste zawieszki, podczas gdy uwaga kobiet skupia się bardziej na takich „przytulnych”, puchatych i przyjemnych w dotyku.

Gdzie tutaj miejsce na naszą reklamę?

Breloki reklamowe powinny zawierać zaledwie subtelne nawiązanie do naszej firmy – nie możemy spodziewać się, że ktoś od razu będzie chciał nosić przy kluczach nasze logo, z którym przecież niekoniecznie musi się utożsamiać. Postawmy więc na coś kreatywniejszego, ale mimo wszystko kojarząca się z naszą firmą. A może jej nazwę czy adres strony zawrzyjmy wyłącznie na jednej stronie breloka? Wszystko zależy od nas i od naszego podejścia – ważne jest, byśmy nie odstraszyli, a właśnie zachęcili do korzystania. Jeżeli tak się stanie, nasza reklama będzie przynosiła nam korzyści – i to długofalowo.